החשש מהתחלות חדשות

התחלות חדשות מאז ומתמיד היו דבר מרגש אך יחד עם זאת מלווה בהמון חששות. אם זה בשנה הראשונה בגן הילדים, כיתה א', המעבר לחטיבה ותיכון, התגייסות לצבא, עבודה חדשה. בכל שלב כזה או אחר בחיינו, גם אם אנו לא זוכרים אותו במדויק, ההתרגשות והחששות הן בלתי נשכחות.

 

מה מונע מאתנו להתחיל התחלות חדשות?

אתם עובדים בעבודה שאתם לא שלמים איתה ומרגישים שאתם יכולים למצות את עצמיכם הרבה יותר, אך אתם נמצאים באותה עבודה כבר בערך עשר שנים וחוששים לחולל שינוי בחייכם? זוהי דוגמא קלאסית: החשש, החרדות, חוסר ביטחון עצמי, החוסר שליטה וידיעה מה יכול לקרות בעתיד משתלט עליכם ומונע ממכם לפרוץ ולהעז בלקיחת צעדים משמעתיים בחייכם.

כמה פעמים כבר אמרתם לעצמכם "זהו, מהיום אני עושה דברים אחרת?" אך לא עשיתם? אני בטוחה שהמון ומה בעצם גורם לכם לא לשנות את ההרגלים שלכם? בטיפול פרטני נוכל לדון על הנושאים האלה ולגלות מהם הגורמים הפנימיים שלכם עם עצמיכם שמונעים ממכם להתחיל דרך חדשה ולהעז לשנות את ההרגלים הישנים שלכם.

התחלות חדשות- חיים חדשים

ברגע שתבצעו שינוי בחייכם, ותשנו דפוסי התנהגות ודברים שלא עושים לכם טוב תראו כמה החיים שלכם יכולים להיות הרבה יותר קלים. נכון, אין שום ספק שלצאת לדרך חדשה ולשנות הרגלים ישנים, שאתם רגילים אליהם בערך כל חייכם זהו לא דבר פשוט בכלל ויש לעבור תהליך ארוך, שלכם עם עצמיכם, על מנת שזה יקרה. הדבר הראשון שצריך לעשות על מנת לשחרר את אותם הרגלים, הוא להכיר בכך שאתם זקוקים לשינוי בחייכם, כל השאר, יהיה רק עבודה מעשית ורגשית שלכם על מנת שתצליחו לצאת לדרך חדשה, בריאה ושמחה בשבילכם.

לא יודעים איך להתחיל? רוצים לבצע שינוי בחיים וחוששים?

אני כאן בשבילכם, מוזמנים להגיע אליי לטיפול פרטני אחד על אחד ויחד נפרוץ את כל החששות.

לתיאום פגישה עמי חייגו 052-8029922