התמודדות עם קשיים

לכולנו יש בחיים קשיים כאלה ואחרים, אם זה במקום העבודה, בזוגיות, במערכת יחסים חברית, במשפחה ועם עצמינו. ישנם רגעים שהקושי נראה כמו "סוף החיים" ואנחנו לא מצליחים להתמודד אתו, מכוון שאנחנו לא רואים את נקודת האור שבקצה המנהרה. בתקופות קשות הכול יכול להיראות מאוד שחור ואנחנו לא מוצאים את הדרך לצאת מהקושי ולחזור לשגרה נורמטיבית ובריאה לנו. התמודדות עם קשיים זהו דבר לא פשוט.

התמודדות עם קשיים של חוסר שביעות רצון מנראות הגוף שלנו – דימוי עצמי נמוך

ישנם המון אנשים שמתמודדים עם דימוי עצמי נמוך בעקבות חוסר שביעות רצון ממראה חיצוני. החוסר שביעות רצון הזו עלולה להוביל לדיכוי עצמי, התבודדות, חוסר השקעה בגוף האדם וזלזול בבריאות הגופנית והנפשית, מתוך המחשבה של "גם ככה אני לא אצליח להיראות כפי שאני רוצה". הגוף שלנו הוא מקדש, שצריך לטפח אותו ולהזין אותו בדברים חיוביים, לא רק מהבחינה הפיזית של אכילת מזון, אלא מבחינה פסיכולוגית. כאשר הראש שלנו מתעסק בכמה אנחנו לא נראים טוב וכמה אנחנו שונים מאחרים, אנחנו לא מאפשרים לעצמינו לראות את נקודות החזקה שבנו ולחשוב מחשבות חיוביות ולקבל ולאהוב את עצמינו. כאשר נשאבים אל תוך "הבור השחור" מאוד קשה לצאת ממנו ללא סיוע וללא בן אדם שיהיה שם בשבילנו וינער אותנו ויראה לנו את נקודת המפלט אל דרך יותר יציבה ובריאה.התמודדות עם קשיים

קשיים בעבודה

קשיים בעבודה יש לכל אחד מאתנו, גם בעבודת החלומות אנו נתקלים בקשיים, הרי תמיד יכול להיות בוס שאנחנו לא מסתדרים אתו או סביבת עבודה שאינה נעימה לנו, או לקוחות שקשה לנו להתמודד איתם ובסוף יום אנחנו חוזרים עם מיגרנה קשה, לוקחים כדור וממשיכים כך אל יום העבודה הבא. ההתמודדות עם קשיים בעבודה עלולה לגרום לחרדות, לחוסר שקט ומנוח והתעסקות יתרה בכל המתרחש בעבודה וגם עם כך מאוד קשה להתמודד ללא קבלה של אוזן קשבת ומכילה, מישהו שיהיה שם בשבילנו ויהיה מוכן לשמוע את כל הקשיים שעוברים עלינו.

 

יש עוד אין סוף קשיים שעליהם אפשר לכתוב, כאן כתבתי על 2 נקודות שאני בטוחה שלהמון אנשים יהיה קל להזדהות איתן. להתמודד עם קשיים לבד זהו דבר לא פשוט ולא תמיד גם קל לפנות אל בן אדם ולבקש עזרה וכאן אני נכנסת לתמונה. אני מזמינה אתכם אל טיפול פרטני אחת על אחד, רק אני ואתם, טיפול בו אהיה קשובה לכם, לבעיות שלכם ולצרכים שלכם. טיפול בגובה העיינים, עם אוזן מקצועית וקשבת עבורכם. מהטיפול יחד איתי אני בטוחה שתצאו מחוזקים יותר ובעלי דרכי התמודדות עם קשיים בצורה טובה ובריאה בהרבה יותר.

לפרטים נוספים חייגו:052-8029922

זמינה לרשותכם – ד"ר ליאת בן ארי

מטפלת פרטנית בכירה בגן יבנה ובאשדוד