טיפול זוגי בעקבות בגידה

טיפול זוגי בעקבות בגידה ,בגידה היא חוויה מאוד קשה שאדם יכול לעבור בחייו. ההבנה שהאדם שחשבת שהוא הקרוב לך ביותר בגד בך, היא תחושה פשוט בלתי נסבלת וקשה ביותר להכלה. על מנת להתמודד עם המשבר הקשה והעמוק, פונים זוגות רבים אל טיפול זוגי בעקבות בגידה. בטיפול הזוגות מגיעים לשורשי הסיבה שהובילו אל הבגידה, מנסים לראות אם באמת אפשר להמשיך במערכת היחסים ואם יש מה לשקם או שהדבר פשוט מוביל אל סיום הקשר הזוגי ופירוק התא המשפחתי.

הבחירה להתמודד עם הבגידה ולפנות אל טיפול זוגי היא בחירה מאוד אמיצה, מכוון שזהו דבר שבאמת קשה להכיל אותו ולדבר עליו, זוהי בחירה לא פשוטה, שבאמצעותה ניתן לנסות ולהבין מה בקשר הזוגי לא מסתדר וגורם לכך שאחד מבני הזוג צריך לבגוד בבן\בת הזוג. רוב הזוגות, אף על פי הבגידה ממשיכים לאהוב אחד את השנייה ולא רוצים לוותר על האהבה, הדבר הכי פשוט הוא לסיים את הכול ולפרק את החבילה, אך להתמודד עם הסיטואציה ולרצות לפתור אותה, זוהי בחירה שיכולה בהחלט לבנות מחדש את היחסים ולהחזיר את הזוגיות לפרוח כמו בתחילת מערכת היחסים.

טיפול זוגי לאחר בגידה

טיפול זוגי בעקבות בגידה – האם יש במה לטפל?

התשובה היא כן. יש במה לטפל ויש לאן לשאוף ולהתקדם, כל עוד באמת בני הזוג רוצים בכך. רוב הזוגות עם ילדים, לא מוכנים לוותר כ"כ מהר למען אחדות המשפחה והם רוצים לעבור את המשבר ולפתור את הבעיות ולכן הם פונים לטיפול זוגי בעקבות בגידה. להיות בזוגיות זהו דבר לא פשוט וזהו דבר שנכון לכל זוג אפשרי בעולם. זוגיות היא תהליך, זהו מסע, שבו לפעמים יש עליות ולפעמים גם מורדות, במקרים מסוימים רק אחד מבני הזוג חווה את העליות ולעומת זאת בן הזוג השני חווה את המורדות, דבר שגורם לקשיים ולתסכולים רבים במערכת היחסים, מה שעלול להוביל אל מצב שבו מחפשים את העליות במקום אחר, באמצעות בגידה. מכוון שמערכת יחסים היא דבר כ"כ מורכב שאי אפשר לצפות מה יקרה בעתיד ישנם זוגות שמבינים שהאפשרויות שלהם הן או לפרק את הכול או לטפל במצב, כדי לדאוג לכך שהעתיד יראה טוב יותר, למענם ולמען הילדים. גם ההבנה בסוף הטיפול שמערכת היחסים לא יכולה לחזור לקדמותה ובני הזוג מרגישים צורך לפרק את החבילה היא לגיטימית, כל עוד הם באמת ניסו לעשות את הכול למען הצלחת מערכת היחסים.

טיפול זוגי לאחר בגידה – התמודדות עם הבגידה ועם הסיבות לבגידה

על מנת ליצור מצב של שיפור מערכת היחסים, חייב לדבר על הבעיות ודיבור יכול להוות מצב מאוד לא נוח ולא פשוט ומאוד כואב. כאשר פותחים את הכול בשיחה ומדברים על כל הדברים שיש על הלב עלולות לצאת מילים שלא עלו בראש מעולם. הכול צף בשיחה והמטרה היא שבן הזוג באמת יקשיב, אך אם נודה באמת תקשורת לאחר סיטואציה כזו היא תקשורת מאוד מסובכת ורוב הדברים שהם לא ברורים עולים על הדברים הברורים ולכן חייב להיכנס כאן איש מקצוע, שינתב את השיח ויגשר על הפערים.

טיפול זוגי – ד"ר ליאת בן ארי

בטיפול זוגי יש מקום לשיח של שני בני הזוג, יש מקום להתבטא ולומר את הדברים שלא היינו מעלים בדעתנו לומר במקום אחר, זהו המקום הסגור בו אפשר להוציא את הכול ולשחרר. טיפול זוגי נועד כדי לתווך בין בני הזוג, וללמד את בני הזוג כיצד לתקשר בצורה הרבה יותר בריאה ומכבדת. לאחר בגידה התקשורת היא אפסית ויש הרבה מילים ודברים שהינו רוצים לומר שפשוט לא מצליחים לצאת. בטיפול של ד"ר ליאת בן ארי תוכלו להיפתח אחד בפני השנייה ולדון בכל הנושאים הכואבים והעמוקים ביותר, על מנת שבעתיד תוכלו לצאת זוג חזק ומחוזק יותר ולעבור את הפער והבור הענק שנוצר בנכם בעקבות הבגידה.

ליצירת קשר עם ד"ר ליאת בן ארי חייגו  052-802-9922 או השאירו פרטים באתר