מי זקוק לטיפול זוגי?

כיצד קובעים מי זקוק לטיפול זוגי?

מהי המשמעות של טיפול זוגי? מי זקוק לטיפול זוגי? באיזה זמן כדאי לפנות אל טיפול זוגי? כל אותן שאלות לגמרי רלוונטיות ומתבקשות כאשר השיח הינו על טיפול זוגי.

במידה והגעתם לנקודת משבר קריטית או שהנכם פוחדים להתמודד עם כל מני שאלות וחששות בכדי לא למוטט את משפחתכם וזוגיותכם, כאן תמצאו את כל התשובות לשאלותיכם.

מה חשוב לדעת?

הדבר הראשון שחשוב לדעת על טיפול זוגי, שהוא לא נועד אך ורק לזוגות שנמצאים במשבר וחושבים על לפרק את החבילה. טיפול זוגי באמצעות מטפלת זוגית, יכול לסייע במקרים רבים ומגוונים. כאשר פונים לטיפול זוגי, קיימת סוג של הצהרה, שאתם מודעים לבעיה שקיימת בזוגיות שלכם ואתם מעוניינים לעבוד כדי לפתור אותה ולחזור למסלול הנכון, יש לזכור שזוהי חוויה לא קלה ויש לסלול דרך ארוכה כדי להגיע למטרה לשמה תגיעו אל הטיפול הזוגי.

כמה זמן יכול לקחת טיפול זוגי?

במהלך טיפול זוגי צפות שאלות, אשר בוחנות את המערכת היחסים של בני הזוג: חזקות, חולשות ובעיות שקיימות או עלולות להיווצר בעתיד.  טיפול זוגי מציף מחשבות, אמונות, בעיות, שעליהן מתבססת מערכת היחסים וכמו כן מסייע בהתמודדות עם אותן בעיות באופן של דיון ושיח. ברוב המקרים נפגשת המטפלת הזוגית עם בני הזוג יחדיו ולעיתים עם כל אחד לחוד, טיפול פרטני. הזמן שלוקח לתהליך הוא מאוד אינדיבידואלי, לכל זוג יש בעיות שונות ותהליכים שונים שהוא צריך לחוות. אם כך לשאלת השאלות – מי זקוק לטיפול זוגי? כל זוג!

רוצים להתחיל טיפול זוגי ולא יודעים למי לפנות? ד"ר ליאת בן ארי – מתמחה בטיפול זוגי, מזמינה אתכם לעבוד על הזוגיות בקליניקה שלי ברובע הסיטי באשדוד.

ליצירת קשר התקשרו 0528029922 או צרו קשר דרך האתר