פשר הגשר בקשר

גישור משפחתי וטיפול זוגי כפתרון מחלוקות ביחסים

מערכת יחסים זוגית היא מערכת מורכבת המכילה שני עולמות שונים שחברו יחדיו ויצרו עולם נוסף משותף.
כאן באה לביטוי האמרה כי השלם גדול מסכום חלקיו.

כאשר המשפחה מתרחבת, נקלעים למצבים של מחלוקות בכל תחומי החיים בהם נדרש גישור משפחתי. כל זוג המנהל מערכת יחסים זוגית ומשפחתית מביא לתוך מערכת היחסים הזוגית את עולמו הפנימי, סולם הערכים והנורמות איתם התחנך וגדל. באופן טבעי מתפתחת מערכת ציפיות מבן או בת הזוג, אותן קשה להביא לידי מימוש.

גישור משפחתי

השלם גדול מסכום חלקיו

מערכת ציפיות זו הולכת וגדלה כאשר מגיעים הילדים לעולם, והנטייה ההורית היא לתת את הטוב ביותר עבור הילדים. לא פעם, באופן מודע או לא, קיימת הדרישה מהילדים לממש את החלומות שלנו כהורים ולהגשים את מה שאנו לא העזנו או יכולנו. במקרים אלה, רמת המתחים בין בני הזוג ובתוך המשפחה עולה ויוצרת מחלוקות רבות. גישור משפחתי ע"י מגשרת מוסמכת המתמחה בטיפול משפחתי יכולה להביא לרגיעה, הבנת המציאות ולתת כלים להתמודדות עם היום יום.

יתרונותיו של המטפל הזוגי בגישור משפחתי

גישור משפחתי אצל מטפל זוגי מקצועי

מטפל זוגי שהוא גם מגשר משפחתי מסוגל לטפל במגוון רחב של בעיות הנוצרות בחיי היום יום.

מערכת מתחים ורמת תסכול גבוהה יוצרת לא מעט מחלוקות בין בני הזוג. בהעדר הדרכה והכוונה מתאימה, מחלוקות אלה עלולות להתעצם ולהביא את בני הזוג לנקודה בה הם לקראת שבר גדול בזוגיות ולהשפיע על המערך המשפחתי כולו.

חשוב לזהות את הרגע בו אתם חשים כי אינכם מסוגלים להמשיך עוד ולהשתדל להימנע ממנו. גישור משפחתי ע"י מגשרת מוסמכת שהיא גם מטפלת זוגית בהכשרתה, מעניקה למטופלים ראיה והבנה של 360 מעלות בפתרון מחלוקות תוך זמן קצר. היתרונות בשיטת הטיפול הייחודית והמקצועית שלי היא היכולת לשלב בטיפול משפחתי בין טיפול זוגי, טיפול מיני וטיפול פרטני בילדים ולהביא לתוצאות תוך חמישה עד שישה מפגשים.

גישור משפחתי כולל בתוכו התייחסות לבעיות בין בני הזוג, השפעתם על המרקם המשפחתי העדין וסיוע פרטני לילדים, תוך ראייה כוללת והבנה מערכתית לשיפור איכות החיים אצלכם בבית.