טיפול זוגי בגן יבנה

ההתלהבות, הניצוצות והאש הבוערת ששלהבו בתחילת הדרך, כבר דעכו ונשכחו מזמן, האהבה הגדולה שהייתה בהתחלה, כבר לא כמו פעם, ומלבד מספר מקרים של שבירת שגרה פעם בתקופה, אתם מרגישים שכבר אין לכם כל כך למה לצפות מהפרטנר שלכם. המציאות שלכם כבר נראית רחוקה מאוד ממה שחשבתם שיהיה בתחילת הקשר. ממצב של שיחות כל הלילה, אל שיח משעמם וקודר. כאשר מערכת יחסים מתנהלת כך והבית הופך להיות קר, ללא כל רגשות חיוביים, זהו סימן שמזמן כבר הייתם צריכים לפנות אל טיפול זוגי בגן יבנה. עדין שום דבר לא מאוחר, ואת הנעשה בעבר אפשר להשיב, את הניצוץ ניתן להחזיר, כל עוד שניכם באמת מעוניינים בכך ורוצים לפעול למען זאת. אחרי הכל, עוד כמה תתפשרו על חיים כאלה? חיים של שתיקות? מריבות? וויכוחים? שעמום וחוסר עניין בבן הזוג שלכם? כולכם ראויים ליותר ולגמרי עדיף עכשיו מאשר לעולם לא.

האם טיפול זוגי בגן יבנה הוא דבר נפוץ ומוכר?

טיפול זוגי הפך בשנים האחרונות לנפוץ במיוחד. אם בשנים עברו או יותר נכון בדור הקודם נהגו לטאטא הכל מתחת לשטיח ופשוט לסבול ולשתוק, היום יש מודעות הרבה יותר גדולה ויותר ויותר זוגות מבינים שאפשר לטפל ולתקן אך ורק באמצעות טיפול מקצועי לזוגיות ושיח על הדברים. ישנה מודעות הרבה יותר גדולה לכך שלרפא את עצמך באופי עצמי זה פשוט בלתי אפשרי, ללא גורם מקצועי שיתערב וינתב אל הדרך הנכונה. הניסיון מלמד כי טיפול זוגי בגן יבנה עזר להמון אנשים לשקם את מערכת היחסים, רגע לפני התמוטטות. הקשיים שבזוגיות הם הזדמנות לגעת בדברים הכואבים והקשים ומשם לפרוח ולבצע את התיקון המתבקש מכל אחד מבני הזוג. כל אדם מגיע לקשר עם פצעים ובעיות מהעבר, ולכל אחד יש תקווה קטנה שבאמצעות המערכת יחסים הזוגית הוא יצליח להתרפא מן הכאב. בזמן שיש פער בין התקווה והציפייה לבין מה שקורה בפועל, כאן נכנס התסכול, העצבים, הריבים ומשם יכול להתפתח משבר קשה במערכת היחסים.

טיפול זוגי – מקום לכל אחד להביע את עצמו

בטיפול זוגי יש מקום ביטוי לכל אחד בנפרד וכזוג. במקרים מסוימים המטפל ירצה להיפגש עם בני הזוג בנפרד, על מנת להכיר את האישיות יותר לעומק, את הפגיעות, מהם הצרכים והתסכולים של כל אחד מבני הזוג ולעיתים בצורה נפרדת יותר קל להיכנס לעומקים ולדבר על דברים פחות נעימים לצד בן הזוג. בזמן הפגישה המשותפת כל אחד מבני הזוג ידבר בנפרד ותתבצע הקשבה של הדברים אחד של השני על מנת שכל אחד יוכל ללמוד עוד משהו על בן זוגו. בסופו של דבר מטרת התהליך היא לגרום לזוג לחוות אינטימיות מחודשת, ליצור תקשורת טובה יותר ולגרום ליחסים לחזור להיות כמו בעבר ואם לא בדיוק כמו בעבר, לפחות כמעט כמו בעבר.

מרגישים שהיחסים שלכם ממש לא כמו שהיו בעבר? מוזמנים להגיע אליי ויחד נצא לדרך חדשה.

ד"ר ליאת בן ארי –מטפלת זוגית מוסמכת, בעלת קליניקה בגן יבנה. למידע נוסף וקביעת פגישה חייגו – 052-8029922