בגידה שהתגלתה במקרה

אנו שומעים על יותר ויותר מקרים של בגידה שהתגלתה במקרה על ידי אחד מבני הזוג. מטבע הדברים עצם הגילוי הוא קשה וכואב. המניעים המובילים לבגידה הם שונים מזוג אחד למשנהו. השאלה הגדולה הנשאלת היא, האם ניתן להתגבר על על כך ולשקם את מערכת היחסים הזוגית? יש הסוברים שהכאב קשה מנשוא בכדי לחשוב על צעד שכזה ויש המוכנים לקחת את המקרה הזה צעד אחד קדימה.

גישור משפחתי

טיפול זוגי בעקבות בגידה שהתגלתה במקרה

בעידן הטכנולוגי המתקדם של היום, רוב הבגידות מתגלות במקרה. מסרים שעברו באפליקציות היכרויות, הודעות בטלפונים הניידים ואיתור מיקום הם רק חלק מהאמצעים בהם המקרים מתגלים בפתאומיות. לעתים קיימים רמזים מטרימים כגון התנהגויות משונות של אחד מבני הזוג, המאותתים לנו על התפתחות צפויה. דרכן אנו מנסים לגלות את המתרחש ונוכחים כי התרחשה בגידה שהתגלתה במקרה. בעבר היה נהוג יותר להתייחס בחומרה לבגידה שהתגלתה במקרה ולפרק את מערכת היחסים. היום, אנשים נוהגים אחרת ממה שנהגו בעבר והם אינם ממהרים להתגרש. קיימת מגמה של שיקום הקשר הזוגי באמצעות טיפול זוגי בו שני בני הזוג לוקחים חלק פעיל. לעתים בגידה היא רק איתות למה שכבר לא עובד בקשר הזוגי ומהווה קרש הצלה ובסיס לזוגיות טובה יותר.

היום שאחרי בגידה שהתגלתה במקרה

אנשים רבים עוברים זעזוע עמוק בעקבות גילוי מקרה הבגידה מצד בן או בת הזוג. כאשר בוחנים את המניעים למקרה מבינים כמה דברים. לעתים הקשר הבנאלי בין בני הזוג מוביל את אחד מבני הזוג לחפש ריגושים מחוץ למערכת היחסים הזוגית. לעתים קיים הצורך לזעזע את אחד מבני הזוג ולנסות לגרום לו לתת יותר תשומת לב. לפעמים, זו מעידה הקטנה הנובעת מדופמין הגורם לתחושת אושר רגעית המובילה להחלטות מוטעות. טיפול פרטני יכול לתת מקום לביטוי אישי ולהצפה של תחושות ורגשות בעקבות הבגידה. בעזרת הטיפול הפרטני ניתן לנתח דפוסי התנהגות, להבחין בטעויות ולהכיר בתוצאות של מעשים מסוימים. בנוסף לכך הטיפול מאפשר לכל אחד מבני הזוג להתחזק ולהגיע מפויסים יותר לשיקום הקשר הזוגי בניהם. 

מתמודדים עם בגידה שהתגלתה במקרה?
צלצלו אליי: 052-8029922