מי צריך טיפול זוגי?

איך קובעים מי צריך טיפול זוגי?

מי צריך טיפול זוגי? מה זה אומר ללכת לטיפול זוגי, מתי צריך או כדאי לפנות לטיפול זוגי? איך תבחרו מטפל או מטפלת זוגית שמתאימים לכם, כמה זמן ימשך הטיפול זוגי – כל אלו הן שאלות טבעיות ומתבקשות כאשר מדברים על טיפול זוגי.

אם הגעתם לנקודת משבר או שאתם חוששים להתמודד עם שאלות קשות בכדי לא למוטט את הזוגיות שלכם כאן תמצאו תשובות לשאלות.

מי צריך טיפול זוגי?

מה חשוב לדעת על טיפול זוגי?

הדבר הראשון שצריך לדעת כאשר שואלים מי צריך טיפול זוגי הוא שטיפול זוגי אינו מיועד רק לזוגות שנמצאים במשבר או שוקלים לפרק את החבילה. 
טיפול זוגי איכותי הוא יכול לסייע בפתרון בעיות כלליות ובמקרים רבים נוספים. טיפול זוגי הוא למעשה הכרזה שלכם שמערכת היחסים יקרה וחשובה לכם, שאתם מוכנים לעבוד קשה על מנת לתחזק אותה וכן שאתם מודעים לכך שזוהי דרך רצופת קשיים אשר דורשת עבודה קשה.

טיפול זוגי, מי צריך טיפול זוגי?

כמה זמן נמשך טיפול זוגי וממה הא מורכב?

טיפול זוגי יכול להימשך תקופה ובמהלכו עולות שאלות שונות אשר בוחנות את מערכת היחסים בין בני הזוג.
את החוזקות והחולשות שלה ואת הבעיות שעלולות להיווצר בה או שכבר קיימות. הטיפול הזוגי מציף בעיות, מחשבות ואמונות אשור עליהן מתבססת מערכת היחסים ומסייע לכם בהתמודדות עימן בצורה של שיחה ודיון. לעיתים נפגשת המטפלת הזוגית עם שני בני הזוג ולפעמים עם כל אחד לחוד. אם כך, לשאלה מי צריך טיפול זוגי ישנה תשובה אחת ברורה – כל זוג.

מחפשים טיפול זוגי מקצועי ורגיש? ד"ר ליאת ברש – פסיכותרפיסטית המתמחה בטיפול מיני, פרטני, טיפול בילדים, טיפול זוגי ומשפחתי מזמינה אתכם לעבוד על הזוגיות שלכם ולשמור עליה.

ליצירת קשר התקשרו 0528029922 או צרו קשר דרך האתר.