הדרכת הורים בגן יבנה

משפחה היא דבר נפלא, אך יחד עם כל האושר והאהבה לילדים ולבני הזוג, יש המון קשיים בדרך. אף אחד לא אמר לנו שלגדל ילדים זהו דבר פשוט, אין תורה שמדריכה אותנו באמת איך לחנך ולגדל את הילדים שלנו ואף אחד לא מבטיח לנו שלא נתקל במהמורות בדרך, עם זאת הדרכת הורים בגן יבנה יכולה לחולל פלאים בקשר שלכם עם הילדים, בזכות כלים ודרכים להתמודדות שתקבלו בעת הטיפול.

הדרכת הורים בגן יבנה אצל ד"ר ליאת בן ארי

ד"ר ליאת בן ארי, הדרכת הורים בגן יבנה ובאשדוד, מספקת טיפולים של הדרכות הורים לתושבי השפלה, מרכז, דרום והסביבה. ד"ר ליאת בן ארי בעלת ניסיון גדול בתחום הדרכות ההורים ומלווה המוני הורים ומשפחות. בתהליך הטיפול משוחחים על הקשיים, על הסיטואציות בהן מתחילות מריבות ויחד מנסים להגיע למסקנות ותובנות, שבזכותן ניתן לשפר את מערכת היחסים עם הילדים ולהתחיל בדרך חדשה, שהיא הרבה יותר רגועה ונעימה לכל בני המשפחה.

מתי מגיעים אל טיפול הדרכת הורים בגן יבנה?

הורים שמגיעים אל ד"ר ליאת בן ארי לטיפול הדרכת הורים, הם הורים שנמצאים במשבר עם הילדים ולא מצליחים להגיע עמם לעמק השווה ולפתח אתם מערכת יחסים תקינה. כל שיחה נגמרת בפיצוץ ובמריבה, אין תקשורת בריאה וקשה מאוד להורים לנהל בצורה הזו שגרת יום נורמטיבית. הקושי עם הילדים מוביל לפגיעה במערכת היחסים של ההורים וישנם מצבים שהמצב אף יכול לגרום לשיח על גירושים ולכן המוצא האחרון של בני הזוג הוא להגיע אל הדרכת הורים וכמו כן גם טיפול זוגי במקרה זה מומלץ ואף רצוי מאוד.

 

זכרו – בסופו של כל קושי יכול להגיע האור שבקצה המנהרה, הבחירה היא בידיים שלכם. מוזמנים להגיע אל טיפול בקליניקה של ד"ר ליאת בן ארי.

052-802-9922 ליצירת קשר עם ד"ר ליאת בן ארי חייגו או שלחו הודעת SMS