מטפלת זוגית בשפלה

זוגות רבים זקוקים לטיפול זוגי, לא כולם יודו בכך, ישנם הרבה זוגות שמנסים להראות שחיי הזוגיות שלהם פורחים, אף על פי שבמציאות הדבר הוא ההפך הגמור. להגיע אל מטפלת זוגית בשפלה, זהו דבר שממש לא צריך להתבייש בו ונהפוך הוא, כאשר בני הזוג מחליטים להגיע אל טיפול זוגי, זה אומר ששני הצדדים רוצים לשפר את היחסים ולהגיע למקום טוב יותר ולהתקדם הלאה מהמצב הנוכחי.

 

מטפלת זוגית בשפלה

טיפול זוגי בשפלה אצל ד"ר ליאת בן ארי

ד"ר ליאת בן ארי הינה מטפלת זוגית בשפלה ובעלת 2 קליניקות: הראשונה בגן יבנה והשנייה באשדוד במגדלי K TOWER.  אל ד"ר ליאת בן ארי מגיעים זוגות, שנמצאים במשברים ביחסים, מתוך ידיעה שהמצב הוא לא טוב ורצון לשפר את מערכת היחסים. ד"ר ליאת בעלת ניסיון עשיר בתחום הטיפולים הזוגיים ומסייעת למאות זוגות בקשיים בחיי הזוגיות וכמו כן גם לזוגות בעלי ילדים ומשפחה מורחבת, מעבר לתא הזוגי. כמובן שכל הטיפולים הינם דיסקרטיים וחסויים. במידה והנכם מעוניינים לגשת אל טיפול זוגי באזור השפלה, ד"ר ליאת בן ארי זמינה כאן לרשותכם.

 

מהי החשיבות של לגשת אל טיפול זוגי?

כאשר היחסים בוערים וגועשים וכל שיחה נגמרת בריב ופיצוץ, יש לגשת אל טיפול זוגי. טיפול זוגי מאפשר מרחב לבני הזוג לדבר מול גורם מקצועי על כל הבעיות, החששות, החרדות והקשיים שקיימים במערכת היחסים. הגעה לטיפול זוגי מאפשרת לבני הזוג לדבר בצורה שאולי בבית הם לא היו מצליחים להיפתח ולחשוף כמו שהדברים נאמרים במהלך הטיפול. כאשר יש גורם מקצועי שמלווה את הזוג במהלך הדיאלוגים, יש תחושה יותר נוחה לפתוח את הדברים, בצורה יותר מאופקת ושלווה ולאו דווקא בצורה שמלווה בצעקות ובריבים (מה שבדרך כלל קורה בבית).

טיפול זוגי הוא תהליך שלוקח זמן ומטרתו בסופו של דבר להוציא את בני הזוג מחוזקים יותר, לייצב את מערכת היחסים, בתקווה שהיא תימשך ותחזיק, או לעומת זאת לקיים החלטה משותפת שהיחסים אינם בריאים ובסופו של דבר כל אחד ילך לדרכו אל דרך חדשה. עצם ההגעה אל טיפול זוגי מעידה על כך שבני הזוג כן רוצים לחזק את הקשר ולהטיב עמו ולכן זוהי בחירה נבונה ובריאה עבור הקשר.

במידה ואתם מרגישים שהגיע הזמן לעבוד על הקשר ואתם לא מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמיכם, הנכם מוזמנים לפנות אל ד"ר ליאת בן ארי – מטפלת זוגית בשפלה.

ליצירת קשר חייגו –
052-802-9922 או שלחו הודעת SMS.