טיפול זוגי לשיקום היחסים

משברים במערכת היחסים הזוגית עלולים להתרחש מפעם לפעם אצל כולנו. בכל מצב משברי רצוי לעשות מאמץ וניסיון נוסף על מנת לשקם את היחסים וזאת בטרם ההחלטה הכואבת על פרידה. טיפול זוגי לשיקום היחסים הינו תהליך מעמיק ויסודי המתנהל בליווי והדרכה של מטפל מוסמך שמלווה את בני הזוג ומקנה להם כלים להבנה של המקורות הרגשיים הגורמים לקשיים ודרכים להתמודדות, לשיקום וליציאה מהמשבר.

טיפול זוגי לשיקום היחסים

 טיפול זוגי לשיקום היחסים- אוזן קשבת, התבוננות עצמית וכלים מחשבתיים

החיים מציבים בפנינו אתגרים המחייבים התמודדות עם סיטואציות שונות ומשתנות. מצבי משבר במערכת היחסים הזוגית גורמים לנו למצב של בלבול, חוסר אונים וייאוש ובעזרת הטיפול הזוגי, ניתן למצוא תקווה ומוצא למבוי הסתום. טיפול זוגי בגן יבנה ואזור גדרה מסייע לזוגות בהתבוננות מזווית ראייה אחרת וחדשה וזאת תוך הבנת הקשיים המהותיים והמשמעות שלהם. יכולת התבוננות עצמית, מסייעת בקבלת החלטות נכונה שתוביל לבחירות המתאימות והטובות ביותר עבורנו. טיפול זוגי משלב בין אוזן קשבת ובין כלים מחשבתיים שיחדיו מאפשרים לעשות סדר ולמצוא כיוון בחיים במטרה לשפר את איכות החיים ולחולל את שינויים הדרושים.

  התמודדות נכונה עם משברים במערכת היחסים הזוגית

טיפול זוגי מתאים למגוון מצבים בהם תהליכי גישור וניסיונות לתת הזדמנות נוספת לקשר. הטיפול המקצועי מעניק כלים וכישורים להתמודדות עם שינויים בחיים שהינם צפויים ובלתי צפויים, תוך יצירת הבנה, התחשבות ותחושת צוות בין בני הזוג. טיפול זוגי הינו מומלץ במצבים הבאים:

  • משבר במערכת היחסים וניסיון לצאת ממנו.
  • התמודדות עם בגידה.
  • מצבים של קנאה חוזר אמון.
  • לבטים הנוגעים לפרידה.
  • בנייה והתחלה של פרק ב'.

התאמה אישית לנסיבות המקרה וצרכי הלקוח

טיפול זוגי נועד לשפר את התקשורת בין בני הזוג וזאת בסיוע של מטפלים מוסמכים ומקצועיים בהתאם לנסיבות המקרה. ייעוץ וטיפול זוגי מסייע רבות בתהליכי גישור וזאת בהתאם לרצון ולצרכי הצדדים. טיפול זוגי לשיקום היחסים מקל על ההתמודדות עם המשבר ומאפשר לבני הזוג לצאת לדרך חדשה. טיפול זוגי יכול לכול גם טיפול אינדיבידואלי כחלק מייעוץ זוגי. מסגרת הטיפול מותאמת למטופל מבחינת טווח הזמן, שיטת וגישת הטיפול ועוד. הטיפול מספק אפשרות התבוננות על תהליכים מודעים וכן הבנה של תהליכים לא מודעים המשפיעים על חיינו בהקשר של זוגיות ומערכות יחסים.

טיפול זוגי מקצועי לפתיחת פרק חדש ומוצלח בחיים

ד"ר ליאת בן ארי הינה מטפלת זוגית מוסמכת ומקצועית המתמחה בטיפול זוגי לשיקום מערכת היחסים. ד"ר בן ארי מציעה טיפול זוגי בגן יבנה וכל זאת תוך מתן תשומת לב ויחס אישי לכל מטופל בהתאם לצרכיו ונסיבות המקרה הספציפיות. הטיפול נועד להקנות לבני הזוג כלים ויכולות להתבוננות ולהתמודדות במצבי משבר על מנת לצאת לדרך חדשה ולפתוח פרק חדש וחיובי במערכת היחסים הזוגית.