הסיכונים במעבר לזוגיות פתוחה

במערכת יחסים ארוכת שנים עלול להיווצר הדחף והחשק להתנסות בעולמות חדשים, בן הזוג שלכם עלול להתעורר עם ההחלטה שהוא מעוניין להתנסות עם אנשים אחרים במיטה למעט אתם  ויחד עם זאת לשמר את מערכת היחסים בניכם או לעומת זאת, שנכם הגעתם להחלטה שאתם מעונינים בריגושים וחידושים יחד עם פרטנרים נוספים.

הסיכונים במעבר לזוגיות פתוחה

מהי מערכת יחסים פתוחה?

מערכת יחסים פתוחה היא מצב בו בני זוג מקיימים בהסכמה הדדית קשרים נוספים עם אנשים שונים מחוץ למערכת היחסים, קשרים אילו כוללים גם יחסי מין. אנשים החיים במערכת יחסים פתוחה חיים בחשיבה כי האדם אינו צריך להיות מוגבל לאהבת אדם אחד וכי מערכת יחסים עם אדם אחד היא כפייה תרבותית.

מהם הסיכונים במעבר למערכת יחסים פתוחה?

כאשר עוברים למערכת יחסים פתוחה, הנורמטיביות שבקשר נעלמת ומתחילים להתמודד עם קשיים ודילמות שעל מנת להתגבר עלהן חשוב מאוד להגיע אל טיפול זוגי שילווה את בני הזוג. מערכת יחסים פתוחה, עלולה לעורר קנאה וזעם רב, כאשר בן זוג נפגש בפגישה אינטימית עם אדם אחר ולאחר מכן משתף את בן זוגו, עלולה להתעורר קנאה שלילית והרסנית בקשר. גם אם נדמה לכם שאתם מקבלים את עניין ה"זוגיות הפתוחה", לאחר שתתנסו בה, אתם עלולים לגלות שזהו לא דבר שמתאים לכם והקשר עלול להתמוטט, לכן חשוב מאוד לפני שנכנסים לשלב של זוגיות פתוחה לעבור ייעוץ מקצועי בטיפול זוגי, בו תוכלו לעלות את כל העולה על ליבכם ולהגיע לתובנות חשובות על מנת שהקשר במערכת היחסים הפתוחה לא יגרום לסופו של הקשר בנכם. זוגות עם ילדים שמעונינים במערכת יחסים פתוחה, עלולים לגרום לטראומות קשות לילדים, במיוחד ילדים קטנים שהדבר היחיד שהם מכירים זוהי זוגיות רגילה של אמא ואבא בבית. במצב בו יש ילדים ומעונינים להכנס למערכת יחסים פתוחה, חובה להגיע אל טיפול זוגי על מנת לקבל כלים להתמודדות עם המצב הרגיש.

מערכת יחסים פתוחה לא מתאימה לכל אחד, ישנם מצבים בהם בן זוג מאפשר זאת, מתוך אהבה ומתוך פחד לאבד את בן הזוג. תחושות אילו הן תחושות נוראיות ומאוד קשות להכלה. אל תכנסו למערכת יחסים פתוחה בקשר לפני שהחלטתם ללכת לטיפול זוגי והצבתם כללים באופן ברור לשני הצדדים.

אם אתם נמצאים בזוגיות והחלטתם שזוגיות פתוחה בקשר הוא הדבר הטוב עבורכם, אני מזמינה אתכם להגיע אליי לטיפול זוגי ברובע הסיטי באשדוד.

לתיאום פגישה עמי חייגו: 052-8029922