קושי בתקשורת בין בני זוג

אחד הקשיים המוכרים ביותר בין בני זוג הוא קושי בתקשורת. הבנה בין בני זוג הוא דבר שחשוב מאוד לזוגיות טובה, בטוחה ובריאה. ישנם הרבה זוגות שלומדים במשך זמן ארוך כיצד לנהל תקשורת בצורה טובה ואף בפעמים רבות, הם זקוקים לסיוע ותמיכה מבחוץ, שתסייע להם להכיל את רגשותיהם ולהבין אותם בצורה טובה יותר וכך למצוא את הדרך הנכונה להעביר לצד השני את אותן הרגשות.

חשוב מאוד לזכור, שהאופן שבו מתקשרים קובע בצורה משמעותית איך הזוגיות תבוא לידי ביטוי בהמשך של הקשר, התקשורת תקבע אם בקשר תהיה הדדיות, התקשורת והאופן שבו תקבלו החלטות יקבעו המון דברים בקשר לדברים החשובים בקשר, לדוגמא: גידול הילדים. המשמעות של תקשורת בריאה, היא לא רק קשר טוב, אלא חוויה הרבה יותר בטוחה לכם ולילדים שלכם בהווה ובעתיד.

על מנת שתצליחו במשימה, מוזמנים לקרוא מספר טיפים קטנים שיעזרו לכם לנהל את התקשורת בצורה יותר נעימה, אינטימית ופורה.

 

 

קושי בתקשורת בין בני זוג- הכניסו ביומן זמן לשיחה 

השגרה לוחצת ומעייפת וכאשר אתם מגיעים הביתה עייפים, אתם לא בהכרח מוצאים את הזמן או הכוח לשבת ולדבר. תתעקשו ותתעכבו על הנושא הזה, חשוב שתקדישו זמן לדבר במקום הפרטי והשקט שלכם, בבית. קבעו לפחות 10 ד"ק בבוקר או בערב בהם אתם יושבים לשיחה ומשתפים בחוויות מהיום, תביעו רגשות ושתפו בצרכים שלכם אחד כלפי השנייה. לא תאמינו כמה שיחה אחת קצרה יכולה ליצור אווירה הרבה יותר טובה ונעימה ביניכם.

 

ספרו עד 10 לפני שאתם מרימים את הקול

 

אם בן הזוג זרק לכם היערה מעליבה או שאתם מרגישים שהצרכים שלכם פשוט לא באים לידי ביטוי בקשר, רגע לפני שאתם מרימים את הקול והרגש שולט בכם ולא הראש, ספרו 10 שניות על מנת להירגע, תנשמו ותבחנו את הדברים בצורה שקולה. כל צורך שלכם יכול לקבל מענה בזמן הנכון ובמקום הנכון ולכן כדאי שתמתינו לרגע בו כדאי לנהל שיחה, בה תתקיים הקשבה אמתית ותוכלו להביע את הרגשות שלכם בצורה מילולית, על מנת שתוכלו לקבל מענה לצרכים שלכם ורגשותיכם.

 

גשו אל טיפול זוגי

לא קל להצליח לבד לאתר את כל הגורמים לקושי בתקשורת בינכם, ולכן על מנת שתוכלו להבין לעומק מה גורם לקצר בתקשורת בנכם, מומלץ מאוד שתפנו אל טיפול זוגי מקצועי. ד"ר ליאת בן ארי מציעה טיפול זוגי מקצועי לזוגות, שרוצים לעבוד על התקשורת אחד עם השנייה, למען יחסים טובים ובריאים יותר.

 

לתיאום טיפול זוגי חייגו 052-8029922