סיפוק רגשי בעולם מלא חומריות

איך להשיג סיפוק רגשי בעולם מלא חומר?

לא מעט פעמים אנו שומעים את הסבתות והסבים מהדור של פעם אומרים: "הדור שלכם הוא לא כמו הדור שלנו", פעם עולם האפשרויות היה מצומצם יותר, אך הוא היה אמתי יותר. החיוך על פני האנשים היה אמתי ולא רק בשביל סטורי לאינסטגרם. כיצד ניתן לחוש סיפוק רגשי בעולם מלא חומריות ?

זהו לא סוד שהעולם שלנו כיום הוא חומרי, ההתעסקות של המון אנשים היא בנראות החיצונית, בלשדר "את החיים היפים" באמצעות רשתות חברתיות, בניסיון למצוא חן בעיני אחרים, בלרצות את האנשים שנמצאים סביבנו, להישאר עדכניים, עם מכשירי הטלפון החדשים ביותר ובגדים ממותגים מוכרים כאלה ואחרים. כאשר אנו חשופים לפרסומות, קמפיינים ברשתות החברתיות, תכניות בטלוויזיה עם אנשים מוכרים בחברה, שמכתיבים לנו מה טוב בשבילנו, זוהי התוצאה. אך האם כל זה מעניק סיפוק רגשי אמתי? התשובה היא לא.

עולם שכולו חומריות

כל אותם דברים עליהם דברנו בפסקה הראשונה הם מעטפת חיצונית "שמגנה" עלינו מפני האני האמתי שלנו, זוהי התעסקות בלתי פוסקת בחומר ולא במהות הפנימית. כאשר אנשים משדרים באופן תמידי שהכל טוב בחייהם, רוב הסיכויים שהם פשוט עושים זאת כדי לא לנבור במעמקי נשמתם ו"לפתוח" פצעים שמעולם לא הגלידו ועל מנת לכפות על אותם "פצעים" ימלאו את חייהם ברכישות חדשות, חופשות, בני זוג מתחלפים וכדומה.

 

סיפוק רגשי בעולם חומרי

כאשר העולם שלנו מושתת על כל כך הרבה דברים חומריים מאוד קשה למצוא סיפוק רגשי כן ואמתי שלנו עם עצמינו, לא קל למצוא את האושר שלנו, מה שבאמת עושה לנו טוב וגורם לנו לרצות לקום בבוקר עם חיוך. בשביל להגיע לתובנות ולמצוא את אותו סיפוק רגשי טיפול פרטני תורם רבות, בטיפול פרטני דנים באופן דיסקרטי על נושאים שאתם לא דנים עליהם באופן יום יומי עם אחרים ובין עצמיכם בפרט. כאשר תנברו בתוך נשמתכם ולא תפחדו להתעסק גם בנושאים יותר כאובים בחייכם, תצליחו להגיע לסיפוק רגשי כן ואמיתי.