להכיר את האחד

כבר שנים שאת יוצאת עם שלל טיפוסים שלא מתאימים לך?  הגיע הזמן לשינוי. שינוי אמתי, שמתחיל מבפנים. מתקשה במציאת קשר רציני? יכול להיות שכ מה שאת צריכה כדי להכיר את האחד, הוא קודם כל לשים את עצמך במרכז ולגלות את ה"אחת"".

 

כיצד תכירי את האחד, אם את לא שלמה עם עצמך?

השלמה עם עצמך ועם האני הפנימי שלך, הוא דבר מאוד חשוב, ללא קשר בכלל אל זוגיות עם גבר/אישה. כל אישה צריכה להיות שלמה עם עצמה ולאהוב את עצמה בדיוק כפי שהיא. אך בצער רב ישנן נשים רבות שלא רואות את הדברים החיוביים שבהן ומוצאות רק את הפגמים בעצמן. כאשר אישה לא מספיק בטוחה בעצמה, היא מאוד תתקשה למצוא גבר שיראה את כל הטוב שבה. בדיוק כפי שאומר המשפט הנדוש: "אם לא תאהבי את עצמך, איך אחרים יאהבו אותך?".

להכיר את האחד

אל תשתני בשביל אף גבר

במציאות העגומה של העידן המודרני, יש המון אידאלי יופי והתנהגויות מסוימות שמקובלות וישנם גברים שיעדיפו אישה בעלת מראה או התנהגות שונה משלך. לעולם, אל תשתני בשביל גבר שלא מקבל אותך כפי שאת. תאהבי את עצמך וקבלי את גופך. זכרי שאת תמיד שווה, רצויה ואהובה, ואם זה לא יצליח עם בחור אחד, זה יצליח עם הבחור הבא.

הכניסי לשגרה דברים שעושים לך טוב

גם אם הלו"ז שלך צפוף ואת מתרוצצת בין עבודה ללימודים, חשוב שתמלאי את שגרת יומך עם דברים שעושים לך טוב. נפש בריאה, הולכת תמיד עם גוף בריא ולהיפך. צאי להליכה, תבלי עם חברות, תפגשי יותר עם אנשים שאת אוהבת וחפצה בקרבתם.  הכנסה של פעילויות חיוביות בחייך, תגרום לך להרגיש הרבה יותר טובה ושיפור מצב רוחך לגמרי יקרין גם החוצה לסביבה שלך.

מטפלת זוגית

תהיי בטוחה במי שאת

בטחון עצמי היא התכונה הכי מושכת בכל בני האדם. אישה שמראה שהיא בטוחה בעצמה ויודעת מה היא רוצה, גם בסופו של דבר תצליח לקבל את מבוקשה. גם אם את נמצאת בתקופה קשה ואת לאחר פרידה ורואה את הדברים בצורה הכי נוראית בעולם, אל תשכחי כמה את שווה וכמה טוב יש לך להעניק.

 

אם את מרגישה שאת לא מצליחה למצוא את נקודות החוזק שבך, אם את מרגישה שאת זקוקה לשינוי ולא יודעת מאיפה להתחיל, אם את מרגישה שעולם הדייטינג הוא מקום שאת לא מצליחה להתמצא בו ולהביא לידי ביטוי את מי שאת בצורה הטובה ביותר – ד"ר ליאת בן ארי כאן עבורך.

 

מוזמנת ליצור קשר עם ד"ר ליאת בן ארי מטפלת זוגית ולהתחיל בדרך חדשה להכיר את האחד באמצעות ליווי של טיפול פרטני, טיפול מקצועי אחת על אחת, בה רק את והמטפלת משוחחות על חייך ומוצאות את הדרכים שיובילו אותך אל שינוי פנימי בדיוק כפי שאת היית רוצה, שינוי שיגרום לך להבין יותר מה את שווה, מה את מחפשת ומה את צריכה ולבסוף שינוי שגם יסייע לך להכיר את הבחור המיוחל.