כשהשגרה שוחקת האינטימיות המינית נעלמת

לרובינו שגרת היום יום עמוסה מאוד, גם פיזית וגם נפשית, אנו חיים בין ילדים, עבודה, סידור הבית, לדאוג לכביסות ובישולים, בין כל המעמסה הזו אנו לפעמים שוכחים את בני הזוג שלנו, האנשים שאיתם הקמנו בית ומשפחה.

 

איך השגרה משפיעה על האינטימיות המינית?

אתם חוזרים הביתה לאחר יום עבודה ארוך ולא מתיישבים לנוח טיפה ולהיות עם עצמכם ובן/בת הזוג שלכם, אלא ישר נזרקים אל תוך סיר לחץ של בישולים לילדים וניקיון המטבח, ארגון כביסות ועוד המון מטלות כאלה ואחרות. כשמגיע הרגע בו שנכם נמצאים במיטה וכל הבית נמצא במצב תרדמה, אתם הולכים לישון יחד איתו. אין לכם את הכח הנפשי להכיל את בן הזוג ולשמוע איך עבר עליו היום ובטח שלא לקיים איתו יחסי מין, כתוצאה מחוסר האינטימיות הזו נוצר ריחוק רגשי משמעותי בנכם, הזוגיות הופכת להיות מאוד טכנית, חסרת רגש, תשוקה ורומנטיקה.

מה אפשר לעשות כדי להחזיר את המצב לקדמותו?

קודם כל עם רצון, הכל פתיר. חשוב שתהיה הבנה הדדית של בני הזוג שהמצב הנוכחי הוא לא תקין ורצון לשפר את המצב הקיים. ברגע שמגיעים למצב שמבינים שיש לטפל בנושא וחיי המין חשובים מאוד לתפקוד במערכת היחסים, רצוי מאוד להגיע לטיפול זוגי, טיפול מיני, בטיפול הזוגי תוכלו לפרוק מול המטפל/ת ובן/בת זוגכם את רגשותכם בקשר לחוסר המיניות שבנכם, מהי ההשפעה של כך בקשר מבחינתכם ומה הייתם רוצים שיקרה ועם זאת תוכלו לשמוע את הצד של הבן/בת הזוג שלכם. תקשורת פתוחה במהלך טיפול היא מאוד חשובה על מנת להגיע לתובנות אמיתיות וכמובן שתוצאות. כשתתקרבו מבחינה רגשית ותיווצר תקשורת פתוחה ואוהבת בנכם, יגיע גם רצון לאינטימיות, קירבה, תשוקה וכמובן שאהבה.

אם המיניות בקשר שלכם אבדה והחלטתם שאתם רוצים לשפר את המצב, להחזיר את האינטימיות ואהבה שהיתה בנכם, אני מזמינה אתכם להגיע אליי לטיפול ויחד נחזיר את התשוקה.

לתיאום פגישה עמי חייגו 052-8029922