כיצד פייסבוק משפיע על הזוגיות שלכם?

מוכרת לכם הסיטואציה בה אתם מתעוררים בבוקר והדבר הראשון שאתם עושים הוא להתעדכן במה שקרה אצל אחרים לילה קודם בפייסבוק, אינסטגרם וכ'ו? ומה שאתם רואים אלו תמונות מסעירות של זוגות בדייטים רומנטים בחו"ל? או חברים שנהנים בתאילנד? ואתם די מתבאסים שאתם יושבים בבית עם בן/בת הזוג שלכם? סיטואציה שקיימת אצל הרבה זוגות. אז איך פייסבוק משפיע על היחסים שלכם?

זוגיות ורשתות חברתיות

הפער בין מה שאתם רואים ברשתות החברתיות לבין מה שקורה במציאות הוא מאוד גדול, אך כאשר אנחנו מסתכלים על תמונה ורואים זוגות אחרים חוגגים, זהו המסר שמועבר לנו ואוטומטית הראש חושב על כמה חיי הזוגיות שלנו "עלובים" לעומת אחרים. אך זוהי טעות מוחלטת של המון אנשים, שמסתכלים על אחרים כמושא לזוגיות טובה דרך אשליה שהיא לגמרי לא נכונה.

 

מה שרואים משם לא רואים מכאן

חשוב שתבינו שמה שקורה בחיים של אנשים אחרים ומתועד בפייסבוק או בכל רשת חברתית אחרת הוא לא מה שבפועל באמת קורה במציאות וכשאתם רואים תמונות של זוגות אחרים אל תנסו לחשוב על כמה שבן הזוג שאתכם לא מספיק טוב והלוואי והיתם יכולים להיות עם בן זוג אחר כמו בתמונה, יש משפט שאומר "לא כל מה שנוצץ הוא זהב" וזהו משפט נכון מאוד. אך עצם כך שאתם מערערים על הזוגיות שלכם בגלל תמונות סתמיות של אנשים שאתם אפילו לא מכירים, מעיד על כך שקיימת בעיה כלשהיא בקשר בניכם, שאולי היא קצת יותר עמוקה מכך, במידה ואתם לא מצליחים בדיוק לשים אצבע על הנקודה שמפריעה לכם בקשר וזהו דבר שאתם לא מצליחים לבטא בכוחות עצמכם במילים, כדאי שאולי תשקלו הגעה לטיפול זוגי אצל פסיכותרפיסטית מוסמכת, יש אנשים שטיפול זוגי מאוד עוזר להם להיפתח ולדבר על דברים שבבית הם לא חשבו עלהם כ"כ או פשוט לא מעזים.

 

מרגישים שדבר בזוגיות שלכם לא תקין?

מוזמנים להגיע אל הקליניקה שלי ברובע הסיטי באשדוד לטיפול זוגי 

לתיאום פגישה עמי חייגו 052-802-9922‏