טיפול משפחתי בגן יבנה

מהו טיפול משפחתי ?

טיפול משפחתי הוא ייעוץ פסיכולוגי בשיטת פסיכותרפיה. במהלך הטיפול משתתפים כל בני המשפחה או חלק מהם, תלוי במטרה הייעודית של הטיפול. טיפול משפחתי בגן יבנה נועד על מנת לסייע לבני המשפחה לשפר את היחסים, דפוסי תקשורת ולדעת כיצד לפתור קונפליקטים. במידה ואתם מתגוררים באזור גן יבנה, אשדוד, אשקלון והיישובים בסביבה ומרגישים צורך בטיפול משפחתי, ד"ר ליאת בן ארי הנה מטפלת משפחתית בגן יבנה, בעלת נסיון רב בתחום הטיפול המשפחתי.

כיצד טיפול משפחתי בגן יבנה עוזר?

 

קשרים בין משפחה, הם קשרים אינטנסיביים ולא כ"כ פשוטים. כפי שכולם יודעים "משפחה לא בוחרים" ולמרות זאת המשפחה מהווה את המסגרת המשמעותית ביותר עבור כל אדם, יחד עם כל היתרונות והחסרונות שלה. כל משפחה, גם משפחה נורמטיבית למדי, עוברת קשיים והתמודדויות לא פשוטות במערך המשפחתי. טיפול עם מטפלת משפחתית מוסמכת נועד על מנת לסייע למשפחה לקדם את צרכיה, מבלי להאשים אף אחד מבני המשפחה.

 המטרה של טיפול משפחתי בגן יבנה

המטרה המרכזית של טיפול זה היא לאפשר תקשורת בריאה, מכילה וטובה בין בני המשפחה. הטיפול אמור ליצור גבולות בריאים בין בני המשפחה ולאפשר להורים להוביל את המשפחה בצורה בריאה ונכונה לילדים ועבור עצמם. מטרה נוספת וחשובה מאוד של הטיפול היא לסייע לאחד מחברי המשפחה, אשר מתמודד עם משבר נפשי כלשהוא. לדוגמא: התמכרות לסמים. במצב זה המשפחה יכולה להיעזר בסיוע של ייעוץ משפחתי, בזמן שבן המשפחה נמצא במרכז גמילה לטיפול בהתמכרויות.

 

טיפול משפחתי יכול לסייע לכל משפחה, מכוון שאין משפחה שלא מתמודדת עם קשיים כאלה ואחרים. גם המשפחות ה"טובות" ביותר חוות קשיים בתא המשפחתי. אם אתם מעוניינים להגיע יחד עם בני המשפחה ולשוחח על הבעיות, לאחות את השברים ולפתוח בדף חדש, מוזמנים ליצור קשר עם ד"ר ליאת בן ארי.