טיפול זוגי בחופש הגדול- מדוע אתם זקוקים לו?

החופש הגדול הגיע, הילדים נפרדים מהגנים ובתי הספר ואומרים שלום לבית, קייטנות, אימא ואבא. עבור המון הורים החופש הגדול הוא לא קל, אף על פי כך שזוהי סוגיה, שלא מושמעת יותר מדי, מתוך חשש "להיתפס" בתור הורים פחות טובים. אז מדוע כדאי להתחיל טיפול זוגי בחופש הגדול ? התשובה די נמצאת בגוף הפסקה.

החופש הגדול היא תקופה מאוד אינטנסיבית, בה צריך לתמרן בין מי יכניס את הילד לקייטנה, מי יוציא אותו, לצאת יותר מוקדם מהעבודה, לאחר לעבודה כי צריך להיות עם הילד, כל היום הוא סביב מה לעשות עם הילד וכיצד מתפעלים את היום בצורה הטובה ביותר. ברגע שכל היום הוא סביב הילד, בעצם אין מקום להורים, לזוגיות, לאינטימיות ואם זוגות עוד לפני החופש הגדול היו במשברים בזוגיות, חישבו לעצמיכם מה התקופה של החודשיים הזו, עלולה לעשות?

למה קל להגיע אל מצבי קיצון בחופש הגדול?

כפי שאמרנו, החופש הגדול הוא לא קל, זוהי תקופה מאוד לחוצה, של התעסקות בילדים, תמרונים, הסעות, פעילויות, סיר לחץ, שבכל רגע עלול להתפוצץ ולכן הסבירות של זוגות להגיע למצבים של ריבים וכעסים היא הרבה יותר גבוהה. החופש הגדול לא מאפשר לזוג לחיות את חייו כפי שהוא רגיל עד עכשיו, ישנם היערכויות שצריך לעשות, שינויים בסדר היום, שעלולים לגרום למשחקי כוחות של "מי תורם יותר" ו "מי יותר עם הילד".

טיפול זוגי בחופש הגדול – כיצד עושים זאת?

אז כפי שאמרנו בחופש הגדול לא קל לתמרן בין עבודה, בית, הורות וזוגיות. הילדים חצי מהיום בבית וחצי מהיום בקייטנה (במידה ויש יכולת כלכלית) ולכן בתור הורים אנו עסוקים המון בילדים ובצרכיהם. פיזית להגיע אל טיפול זוגי בחופש הגדול זהו דבר לא קל, מכוון שהילדים תופסים הרבה מהיום שלנו. אך, חשוב מאוד לזכור שכדי לתפקד בתור משפחה וכדי להיות הורים טובים, קודם כל אתם צריכים להתחיל מהבסיס, ממכם, מהזוגיות, כי כאשר הזוגיות לא מתפקדת, גם ההורות עלולה להישבר ולכן חשוב מאוד שתשקיעו מזמנכם ונסו לתמרן בין הקושי לבין מה שחשוב לעשות, במידה ויש ביכולתכם לצאת אחת לטיפול יותר מוקדם מהעבודה זוהי אפשרות או להיעזר בקרובי משפחה.

מעונינים לפתוח בדף חדש בזוגיות? אני כאן בשבילכם. צרו עימי קשר בט"ל
052-8029922