טיפול בדיכאון בגן יבנה

דיכאון הוא מצב נפשי, אשר נגרם כתוצאה מחוסר איזון רגשי, משברים שונים ועוד מגוון סיבות. במידה והדיכאון אינו מטופל באמצעות טיפול בדיכאון, הוא עלול להפוך למחלה מתמשכת. להרבה אנשים קיימת נטייה להיכנס למצבים דיכאוניים, בעקבות סיטואציות בחיים, שהם לא יודעים להתמודד איתם. מחקרים רבים מראים כי ישנו קשר מובהק בין העולם הפיזי אל העולם הרגשי וכל אחד מן העולמות משפיע אחד על האחר. דיכאון יכול להשפיע על כל אחד: בני נוער, מבוגרים ואף ילדים. לכל אחד מאתנו יש תקופות של חוסר מצב רוח וזה מצב נורמטיבי לחלוטין, אך כאשר המצב מתמשך לאורך זמן ארוך ולא נמנע, זהו הזמן לפנות אל טיפול בדיכאון. ד"ר ליאת בן ארי הינה מטפלת בדיכאון ומסייעת לאנשים באמצעות טיפול בדיכאון בגן יבנה.

טיפול בדיכאון בגן יבנה – טיפול תרופתי וטיפול רגשי

ישנן דרכים שונות לטיפול בדיכאון, האחת היא טיפול רגשי (פסיכולוגי) והשנייה היא טיפול תרופתי. הטיפול הרגשי מאפיין את הבעיה הנקודתית, שמובילה אל הדיכאון ומסייע להתמודדות עם אותה בעיה. טיפול רגשי בדיכאון מחזק את היכולות של המטופל להתמודד עם החיים והקשיים שנלווים אליהם. במקרים מסוימים נדרש שילוב של טיפול רגשי וטיפול תרופתי על מנת לטפל כפי שצריך בדיכאון.

טיפול בדיכאון – יש דבר כזה

אם אתם או האנשים הקרובים לכם סובלים מדיכאון, דעו שיש לכך טיפול. כאשר מצבים מתחילים להתדרדר נפשית ופיזית, חשוב מאוד לזהות את השינוי כאשר הוא מתחיל, על מנת לא לתת לו להתמשך ולטפל בו. באמצעות טיפול בדיכאון מותאם עבור המטופל ניתן לזהות את סממני המחלה ולטפל בהם נקודתית. טיפול פרטני בדיכאון אחד על אחד מאופיין בפגישות אישיות, בהן המטפל יכול לזהות את הבעיה ולהתחיל תהליך של טיפול יחד עם המטופל.

 

במידה ואתם או האנשים הקרובים ללבכם סובלים מדיכאון, דעו כי אתם לא לבד. מוזמנים לפנות אל ד"ר ליאת בן ארי ולהתחיל דרך חדשה.

לקבלת פרטים חייגו 052-809-9922