טיפול בדיכאון באשדוד

מי שסובל מדיכאון לא תמיד יכול לומר שהוא אכן סובל מכך. לעתים הוא יחוש את כל התסמינים המתלווים לדיכאון אולם הוא לא יוכל להגיד בבירור כי הוא נמצא בדיכאון. הוא ירגיש חוסר חשק לקום בבוקר, הוא יתפרץ  בבכי לעתים קרובות, הוא עלול לסבול מקשיים בשינה, קשיים בתפקוד היומיומי ומחוסר עניין גורף לכל מהלך חייו.

ישנן רמות שונות של דיכאון : קל, בינוני וקליני וחשוב לדעת שלכולם יש טיפול. מחפשים טיפול בדיכאון באשדוד ? ד"ר ליאת בן ארי (ברש) , פסיכותרפיסטית מומחית בטיפול בדיכאון בשיטות טיפול מתקדמות ומקצועיות.

קליניקה של טיפול בדיכאון באשדוד

הסובלים מדיכאון באשדוד ובסביבה מוזמנים לקליניקה של ד"ר ליאת בן ארי (ברש) להתחלת טיפול וליווי לשיפור המצב. ד"ר בן ארי תאבחן את המצב שלכם, תוך שימוש בכלים מקצועיים, ותמליץ על שיטת הטיפול המתאימה ביותר. דיכאון עשוי לפגוע באופן קשה בתפקוד היומי וחשוב לדעת שבאמצעות טיפול בהחלט ניתן להתגבר על כך.

טיפול בדיכאון באשדוד

מה גורם לדיכאון?

ישנם גורמים שונים לדיכאון כאשר אנחנו נוטים למפות אותם  כך : ישנו מצב אובייקטיבי לפיו הדיכאון נגרם כתוצאה ממצב מסוים שאדם נקלע אליו. זה יכול להיות מוות פתאומי, שינוי דרסטי או כל דבר אחר שהתרחש בחייו של אדם. הגורם השני לדיכאון הוא למעשה חוסר איזון במוח שעשוי להיווצר כתוצאה מגורמים פיזיים כאלה ואחרים.

ד"ר ליאת בן ארי מציעה לסובלים מבעיות אלו לבוא לקבלת טיפול בדיכאון באשדוד כדי לבחון את הגורמים לאותו דיכאון וכדי למצוא את שיטת הטיפול המתאימה. זה יכול להיות טיפול פרטני שבו ישבו רק המטופל והמטפל ויצללו לנבכי נפשו במטרה לשפר את מצבו ולהתגבר על הדיכאון.

טיפול בדיכאון אצל בני נוער באשדוד

לצערנו הדיכאון אינו נחלתם של המבוגרים בלבד וגם בני נער נוטים לסבול ממנו לא מעט. לקליניקה של ד"ר ליאת בן ארי באשדוד מגיעים לא מעט נערים שסובלים מדיכאון ברמות כאלו ואחרים. באמצעות שיטות טיפול מגוונות ומקצועיות היא מצליחה לסייע להם להתגבר על הדיכאון ולשפר את מצבם בכל תחומי החיים. בנוסף לטיפול בדיכאון.

ד"ר בן ארי מקיימת טיפול זוגי באשדוד שנועד לעזור לזוגות להתגבר על משברים ולפתוח מחדש את ערוצי התקשורת שאבדו להם. טיפול זוגי, בדיוק כמו טיפול בדיכאון, יכול להיות אפקטיבי במיוחד ולשפר באופן מובהק את מצבם הנפשי של המטופלים.