כתיבת חוות דעת לבית משפט

ד"ר ליאת ברש מכינה חוות דעת לבית המשפט ,מומחה כתובות, ובמידת הצורך מופיעה בבתי משפט כדי להציג את חוות הדעת, לנמקה ולהגן עליה בחקירה נגדית. השרות ניתן לאנשים הזקוקים לחוות דעת מקצועיות במקרים בהם קיימת פגיעה אישית, נפשית, מינית וכו' על רקע אירוע טראומטי חד-פעמי או מתמשך – פגיעה מינית, הטרדה, התעללות נפשית, פגיעה משפחתית, עבירות נוער וכדומה.

חוות הדעת כוללת את הצגת המקרה, ניתוח האירוע, הערכת מסוכנות, במקרה הצורך, ופרשנות מקצועית המבוססת על סמך הידע המקצועי בתחום המדובר ועל סמך הניסיון הטיפולי העשיר. כמו כן, ניתנת הערכה של מידת הנזק שנגרם ושל הזמן והאמצעים הנחוצים להתמודדות עימו.

 

חוות דעת לבית המשפט בתחום הנוער

בתחום הנוער לד"ר ליאת ברש ניסיון עבודה עשיר עם שרות המבחן לנוער.
חוות דעתה בנושא זה משמשות פעמים רבות כבסיס לתוכניות שיקומיות בעבירות נוער.
חוות הדעת ניתנת לאחר מספר מפגשים טיפוליים בהם מתבצע גם האבחון.
המפגשים נערכים עם המטופל בקליניקה של ד"ר ליאת ברש, ובמידת הצורך נערכים מפגשים גם עם בני המשפחה והקרובים הרלוונטיים לעניין.

 

חוות דעת לבית המשפט

חוות דעת לבית משפט לנשים וגברים

לצורך חוות הדעת יש להביא את כל החומר הכתוב – מסמכים רפואיים, מסמכים משפטיים, אבחונים שונים, עדויות וכו'.
פניה לקבלת חוות הדעת נעשית, בדרך כלל, באופן אישי וישיר ע"י המעוניינים בכך, או ע"י עורכי הדין המטפלים במקרה.
ד"ר ליאת ברש מנהלת קליניקה טיפולית ייחודית. הרקע האקדמי הנרחב – קרימינולוגית קלינית, פסיכותרפיסטית ומטפלת מינית, וכן הניסיון המקצועי העשיר, מאפשרים מענה ליריעה רחבה ביותר של מקרים ואירועים הדורשים חוות דעת לבית משפט, לבוגרים ומתבגרים, לנשים וגברים.

ד"ר ליאת ברש בוגרת קורס עדים מומחים

ד"ר ליאת ברש בוגרת קורס עדים מומחים מטעם המכון הישראלי לחוות דעת מומחים, המכשיר אנשי מקצוע בהגשת חוות דעת מומחה לבתי המשפט. מבחינה מעשית, חוות הדעת של ד"ר ליאת ברש עשויה לשפר עד מאד את הסיכויים בתיק, במיוחד כאשר קיימת התלבטות של בית המשפט. חוות הדעת מסייעת לבית המשפט לכמת את עצמת הנזק שנגרם, וכתוצאה מכך – את גודל הפיצוי אותו יקבע. לכן מומלץ מאד להזמין חוות דעת מקצועית ומבוססת מד"ר ברש, ולהגישה לבית המשפט.

ליצירת קשר חייגו 052-8029922 או מלאו את הטופס ואשוב אליכם בהקדם!