בחירת מטפל זוגי

כל מי שתר אחר מטפל זוגי, עתיד לגלות אנשי מקצוע רבים המעניקים את השירות הזה, כאשר בכדי לבצע את הבחירה הנכונה    באותו איש מקצוע המתמחה במתן טיפול זוגי, מומלץ לשים דגש על מספר פרמטרים לפני בחירת מטפל זוגי:

  • השכלה ורקע בתחום – מומלץ לבדוק מהי ההשכלה של אותו מטפל זוגי – מומלץ לבחור אך ורק במטפל זוגי מוסמך.
  • פגישה ראשונית – אי אפשר להימנע מהעובדה שבכדי שטיפול זוגי יענה על מטרותיו, ישנה חשיבות לרמת החיבור של בני הזוג עם המטפל הזוגי. במהלך הפגישה הראשונה, ניתן לבחון את מידת החיבור של בני הזוג עם המטפל וקבל את ההחלטה אם להמשיך בפגישות.
  • המלצות – טיפול זוגי או טיפול מאוד אישי ואינטימי, לכן, רוב האנשים לא ששים לדבר עליו וכחלק מכך, גם לא ימהרו לספק המלצות. יחד עם זאת, במידה וקיימת אפשרות לקבל המלצות שכאלה (מאנשים קרובים במיוחד או דרך רשת האינטרנט), דבר זה גם יוכל להשפיע על הבחירה.
  • מחירים – למרות שהזוגיות שלכם יקרה מפז, ככל הנראה שגם לעלות הטיפול תהיה השפעה על קבלת ההחלטה. יחד עם זאת, מומלץ לא לבחור במטפל זוגי רק בהסתמך על מחיר הפגישה, אלא לשקלל את הפרמטר הזה יחד עם שאר הפרמטרים אשר אמורים להשפיע על הבחירה.

דגש על הפרמטרים הללו, יסייע בחירת מטפל זוגי מקצועי ומנוסה. חשוב לזכור, שמעבר לרמה ולניסיון של המטפל, גם למידת הפתיחות והרצון של בני הזוג לעבוד על הזוגיות שלהם ולפתור את הבעיות ביניהם, תהיה השפעה ישירה וגדולה על הצלחת הטיפול. חשוב מאוד להגיע מתוך מטרה לשתף פעולה וליישם בפועל את העצות השונות של אותו המטפל.

מעוניינים לעבור טיפול זוגי?

אם גם אתם חשים כי טיפול זוגי יכול לסייע לכם לשיפור הזוגיות וכחלק מכך, תרים אחר מטפלת זוגית מוסמכת ומנוסה, הגעתם לכתובת הנכונה.
מוזמנים ליצור קשר עם ד"ר ליאת בן ארי ולקבל את מלוא הפרטים ו/או לקבוע פגישת ייעוץ ראשונה.

חייגו 052-802-9922 או שלחו הודעת SMS